Alfa Lomeló a főnix.

2014.04.24. 10:46 Imi36

Szóval ott fejeztem be, hogy elhoztam. Úgy ahogy odavittem, igaz vékonyabb pénztárcával.

Az alaphiba továbbra is bőszen fennált, nem mondom, hogy jól teltek a napjaim. Alig vártam, hogy munka után hazaérjek, és ujra, immáron ezredszer is nekiessek. Végső elkeseredésemben, szépen egyesével elkezdtem lehuzgálni a porlasztókról a stekkert.

  • 5. henger, lehúz, motor majd megáll.
  • 4. henger, lehúz, motor majd megáll.
  • henger, lehúz, motor majd megáll.
  • henger, lehúz, motor majd megáll semmi, úgyértem semmi változás, a motor pedig nem akar leállni!

HALLELUJAHHHH

Megvan a tettes, a kettes számú porlasztócsúcs. Azonnal kirántani a helyibű'! És láss csodát, a porlasztó hosszában tiszta gázolaj. Hajszálrepedés volt a rohadton, és szépen eleresztette a nyomást. Mondjuk azt nem értem, hogy 2 helyen is kivették a porlasztókat, de nem vették észre, hogy a többinek a háza száraz, ez meg "tocsog" a gázolajban? Mindegy.azonnal vettem egy másikat.

Másnapra meglett a cseredarab, hála az én Yodabani barátomnak, aki lohalálában elment érte.

Berakás, imára kézkulcsolás. 

Éreztem a pillanat terhét, beülltem az autóba, fél percig csak ülldögéltem. Fohászkodtam minden Alfarómeók szentjeihez. Ráraktam a gyujtást. Izzítás, persze most azonnal kialudt, ha fel is villant egyátalán, minek cseréltem ki az izzítókat, most több időm maradt volna fohászkodni. De már késő volt, a kocka elvetve, indítózás. Beindult. A világ pedig azonnal rámszakadt. A keserűség azonnal ellepte minden porcikámat. Apú fortyogó epéje vagyok. Gondoltaban már víztől elgörbült, holtpontot újkorában látott hajtókarokat vízionáltam, repedt hengerrel kézenfogva, rajtam kacagva.

Adtam neki egy kis gázt, alapjárat hullámzik. Aztán megint egy kis gázt, de hoszabban kitartva. Semmi. Ültem, és bámultam kifelé az ablakon. Végtelenül elkeseredetten. 

Aztán halga' csak! Csak nem?! Ez most egy pillanatra kisimult? Micsoda? Aztán ujra és ujra. Aztán egy pár másodperc mulva csak szép egyenletes tipikus 5 hengeres morajlás.

Boldog voltam? Nem kifejezés. Régen örültem alapjáratnak ennyire.

 

Kép forrása: Cylex tudakozó.

 

Szólj hozzá!

Címkék: szopás befecskendező 166

A bejegyzés trackback címe:

https://gsvsztar.blog.hu/api/trackback/id/tr496081233

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása