Mária a T.U.F.A.

2014.01.13. 11:25 Imi36

Mint az előző posztból kiderült van egy Mareám is, akit hihetetlen nagy kreativitással csak Marinak/Máriának hívunk a családon belül. Hálás kis gyösz. De annyira azért mégsem. Illetve ez annyira nem igaz, de a minap belopta magát a szívembe, Pénteken reggel ballagok befelé dolgozni, rákanyarodok a Vajda Péterre, nagy csattanás, harr-harr-harr-katt-kattt-grrrrrrr. Még úgy ahogy tudtam, félrehúzódtam, és felálltam a padkára. Sejetettem, hogy nagy a baj. Először féltengelyre gondoltam, de mivel tudtam vele haladni, csak szőrnyű hangok árán, miközben a jobb oldali kerekét csak tolta maga előtt, ezért ezt elvetettem.

Visszakanyarodva az előzményekhez, szóval félreállok, leállítom. Aztakurvaanyád, először is. Kiszállok, alánézek, semmi, motorház fel, semmi, mármint semmi extra,

Bezártam, rágyújtottam, és vártak a kollégámat, hogy bevigyen dolgozni.

Telefon jobbra balra, mert tréleren fog utazni, ez ziher.

1. Tréleres: 14.000.- 2. Tréleres 25.000.- 3. Tréleres 10.000.-

Gondolhatjátok, hogy kit választottam. Szóval elvitettem Vecsésre, László Karcsi barátomhoz, akinek ezúton is köszönöm az önzetlen segítségét (ismételten!).

Aknára rátoltuk, de azok a hangok, kár, hogy nem vettem fel, de nem azzal voltam elfoglalva, hogy rögzítsem az utókornak.

Nézegetjük, jobbos féltengelynél spén, friss. De láthatóan nem a hiba eredője, hanem elszenvedője volt a féltengely. Kipufógó szétcsapva a toldásnál. Ezek a látható jelek.

Kicsit közelebbről szemlélve az alább kép tárul elénk

Ez már ugyan a kiszerelt állapota, de igen ez egy alsó motortartó bak. Ami, vélhetően a 17 éves használatnak, és folyamatos rázkódásnak, anyagfáradásos törést szenvedett, és úgy döntött, hogy ő biza tovább nem tart és eltört. Leejtve ezzel a motort a "földre", innentől már adta magát, minden világos lett, mi volt a csattanás, mi volt a surlódás, és miért volt spén a féltengelynél.


Gyorsan elszaladtam vettem egyet, erre esett a választásom, mivel ez az egy volt raktáron

Olasz ez is, nem tudom mennyire lesz tartós, de darabig biztosan megteszi. Apropó, a bakhoz nem jár csavar, persze, minek is, 11.000 ft ba nem fér bele egy csavar. Mindez fél 5 után öt perccel derült ki. Irány a Szögker, 17h után 5 perccel értünk oda, péntek volt, roló lent, de az üzletben még voltak, és ki is szolgáltak! Ezúton is köszönöm nekik! Nem bíztam a véletlenre 2 db.-ot vettem, és a meglévő 8.8-as helyett 10.9 re cseréltem. Majd törik más, de ez már hátha nem.

Szóval a hétvége izgalmasan kezdődött, de eseménytelenül zárult, kivéve egy Pajero látogatását, de erről majd később.

Erre ma reggel mi történt? Bezártam a kulcsot a kocsiba.

Ja, és mi az a t.u.f.a.? Csikós Zsolti már megénekelte.

Itt ni: http://totalcar.hu/tesztek/mazda626gt/

Össze írása ezzel kapcsolatban: http://belsoseg.blog.hu/tags/ezer%C3%A9ves_s%C3%B3lyom

Szólj hozzá!

Címkék: szopás tréler tufa Fiat Mária Marea

A bejegyzés trackback címe:

https://gsvsztar.blog.hu/api/trackback/id/tr605756021

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása