Alfa Lomeló v1.0

2014.01.09. 22:56 Imi36

Ma este sikeresen kölcsönkértem/szereztem egy hivatalos, űberfasza 2013/2 release-ű AutoCom diagnoszta kézikészülléket, akarom mondani berendezést.

Alfa_Romeo_166_rear_20080303.jpg

Nem akarom dicsérni, de hogy ez mekkora egy szar.

Szóval kezdődött ott, hogy ez az Örömlány úgy jár, mint egy MTZ, de a jobbik fajta, amiben 1-2 db. Indiában után gyártott dugattyú felkenődött a hengerfalra. Csak zakatol és zakatol, közben majd kiugrik a motorja. Ma este 9 után elkezdtem gázolajszűrőt cserélni, meglepően hamar, természetesen a DTE által ajánlott kb: 9 lépéses procedúrából, és ez csak a leszerelés, egyet tartottam be, az áramtalanítást. Erre nem vagyok büszke, ellenben spóroltam vele 40 percet.

Itt jegyezném meg Tomi, nem jött be a sejtésed, de egynek jó volt, legalább már ez is ki van cserélve.

Nehéz idők nehéz döntések.

Alapjárati rail nyomás jó, duplán ellenőrizve, 300 BAR az elvárt nyomás. 10 perces mintavételezéssel ~2-3% eltérés tapasztalható, ez mondhatni jó.

Hétvégén résolajmérés, analóg, poharas módszerrel. Történt ugyanis, hogy ugyan tudja a FIAT ECUScan (FIAT diag szoft.) a befecskendezőnkénti korrekciós értékeket monitorozni (megjegyzem egyszerre négyet, ez pedig 5 hengeres, jónapot! FIAT konszern!), de azok nagyon mogorva értékeket mutatnak, valahogy így: 0.0, zérus pont zérus, egy origón átmenő egyenes. Ellenpróbaként MultiEcuscan-el lenyálaztam, dettó. Marad a tehát a poharazás. 

 

Ja, és alapjárat, a mindent elsöprő alapjárat, 780-860 rpm.-ig van itt minden kéremszépen.Jó hír is van ám, persze, ma este beesett a kuplung. Remélem munkahenger, vagy csak szar az olaj, de ha szerencsém van, akkor munkahenger, mert az legalább drága. 

Apropó, mondtam már, hogy van egy minden hájjal megkent Mareám? Nem, ez nem egy nemi úton terjedő betegség, ezt szintén a Fiat követte el. Megér az is egy misét, ha nem kettőt.

Tú bí kántinyú.

 Forrás: www.wikipedia.hu

Szólj hozzá!

Címkék: szopás befecskendező rail kuplung 166 Alfa

A bejegyzés trackback címe:

https://gsvsztar.blog.hu/api/trackback/id/tr365749699

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása