Alfa Lomeló v2.0

2014.04.23. 15:28 Imi36

Hejj de sokminden történt azóta.

Máriával elbúcsúztunk egymástól. Nem mondom, hogy megutáltam, maradjunk annyiban, hogy nem szerettem meg. Bár tette a dolgát, jött ment, kivéve ha néha kettétört rajta ez-az, mint tudjuk.

PA295437.JPG

Közben szépen, lassan alakult az Alfa is.

Került hozzá ez-az, szépészeti beavatkozáshoz, illetve állagjavításhoz szükséges alkatrészek, és ahogy telt-múlt az idő, úgy jöttek elő újabb és újabb előre nem látott nyűgök.

Ahogy írtam volt egy makacs alapjárati probléma IS.

Elvittem hát Novoth Tibiékhez, mértek rajta gázlengést, nyomásveszteséget, gépre is kötötték, de sajnos nem sokat árult el magáról. Másnap jött a távirat: A kettes henger kipufogó szelepje nem zár. Hengerfej javítás javasolt. Szólt a verdikt. De jó lenne megméretni a porlasztókat is. Darabját tizenezerért. Kösz, de passz. 

1184764_484729791631811_43101385_n.jpg

Szóval zsebeben az ítélettel elkezdtem a kanossza járást.

Ment a hengerfej Bejó Laciékhoz javításra, akik aznapra szuperül megcsinálták. Kapott szép Reinz tömítéseket, hengerfej, kipugósor, szívósor. Új hengerfejcsavarokat,  meg BERU izzítót, meg komplett INA vezérlést, meg vízpumpát, meg hosszbordást, meg fagyállót, meg Liqui Molly 10w40 diesel leichtlauf-ot, meg olajszűrőt, meg üzemanyagszűrőt, meg légszűrőt, megmegmeg...

Persze a szerelő csúszott vele 2 napot, pedig megmondtam, hogy fontos. Mindegy.

A csereautóm aznap estig szólt. fél ötre volt megbeszélve, hogy megyek érte. Odaérek, a kocsi összarkva, de láthatóan nem menetkészen. Kérdezem, hogy mi ahelyzet?

 - Háááát, van egy kis baj. Illetve kettő is.

Hurrá, már megint hozom a formám. 

 - szóval az van, hogy az alapjárat az ugyanolyan, de most elkezdett csattogni is.

Ezám a mázli, jobb nem lett a kocsi, miután belelocsoltam ~200 ezret, de legalább szarabb.

 - Még nem tudjuk mi csattog, mert ez a második indítás.

Hamar kiderült: főtengely szíjtrcsa. 

 - Ezzel így ne használd, mert csak szétcseszi az új szíjat, urambocsá, szértepül, mert az új szíj most feszíti rendesen, szóval, ezt így te most ne.

Öröm bodottág. 

Másnap, vettem egy Febi tárcsát, amiben Dayco volt, csak Febi dobozban, hová lesz ez a világ.

Elvittem beszerelték, csattogás megszűnt, de legalább a motor ugyanolyan szar. Erőtlen, kelletlen, füstölget, alapjárat ingadozik. Mindegy, elhoztam, már se csereautó, se türelem.

Gondoltam innentől saját kezembe veszem a dolgot, mert ez így nem mehet tovább és hogy mi történt ezután? A következő bejegyzésben benne lesz, az is. 

 

Szólj hozzá!

Címkék: -

A bejegyzés trackback címe:

https://gsvsztar.blog.hu/api/trackback/id/tr126072136

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása